Min första Piratfika

Trevliga människor och gott kaffe fanns det idag på Brukets café och bistro i Lidköping. Det var väl 12-15 personer totalt som kom på piratfikat, caféägarna var nöjda och öppnar gärna fiket igen lite extra för Piratpartiet.

Tyvärr var det några som hade väntat sig något annat än att vi skulle fika och umgås med varandra runt fikaborden. Jag vet inte om det är brukligt att hålla tal och föra en mer ordnad debatt på piratfikor? Någon som varit med på fler piratfikor än jag får gärna upplysa mig om hur det brukar gå till och komma med idéer.

Jag fattar hur som helst att jag måste bjuda till mer till nästa fika och försöka rotera lite runt borden och prata med mer folk. Jag var nog ingen bra värd men jag skyller på att jag är ny på det här och var nervös. Nästa gång ska jag bjuda mer på mig och prata med fler folk, jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0